Poți fi candidatul ideal, dacă ai:
- Inteligență și integritate
- Capacitatea de a finaliza obiectivele în termenul agreat
- Foarte bune abilități de comunicare
- Perseverență
- Studii universitare
- Experiența relevantă în vânzări constituie un avantaj
- Experiența în domeniul construcțiilor constituie un avantaj
- Bune capacități de negociere și comunicare
- Experiență în întreținerea relației cu clientul (prezentări, întâlniri, propuneri, rapoarte, contracte, gestionarea situațiilor dificile)
- Cunoștințe solide de operare calculator - MS Office, Internet; pasiune pentru digitalizare
- Cunoștințe la nivel mediu de limbă engleză
- Capacitate de comunicare punctuală și eficientă
- Foarte bună capacitate de analiză, sinteză, interpretare
- Inițiativă
- Receptivitate, intuiție, spirit de echipă; responsabilitate
- Orientare spre performanță
- Caracter ordonat, organizat, corect, tenace și motivat de rezultat
- Atitudine principială în relațiile cu oamenii/clienții
- Dorință de învățare
- Adaptabilitate/capacitatea de a înțelege/acționa rapid
- Excelență (competitivitate/dorința de a performa, dorința de autodepășire)
- Capacitatea de analiză și identificare a soluțiilor
Vei avea următoarele responsabilități principale:
- Vei iniția și întreține relația cu clientul (prezentări, întâlniri, negocieri, propuneri, rapoarte, contracte, urmărire client pentru încasări, păstrarea și gestionarea relațiilor cu clienții post-vânzare, păstrarea relațiilor cu potențiali clienți);
- Vei prospecta piața, vei realiza fișe de evaluare a prețurilor/ofertelor din piață și vei face analize comparative pentru prețurile/serviciile oferite de companie;
- Vei realiza, trimite, prezenta ofertele de produse/servicii;
- Vei întocmi rapoarte referitoare la sesizările clienților și vei gestiona rezolvarea acestora;
- Vei gestiona relația cu clientul de la primul contact până la instalarea în locuință;
- Vei întocmi raport săptămânal/lunar de activitate și un plan de acțiune pentru luna care urmează;
- Vei colabora cu toate celelalte departamente din companie.
Te vei bucura de o serie de beneficii și avantaje:
- Salariu competitiv
- Bonusuri și recompense în acord cu performanțele individuale, de echipă și raportate la profit
- Beneficii suplimentare: asigurare medicală privată, pensie privată pilonul 3, zile de concediu în plus, în acord cu vechimea în companie
- Oportunități de dezvoltare profesională: cursuri de formare sau de perfecționare, participare la conferințe și evenimente de specialitate
- Oportunități de avansare în carieră
- Mediu de lucru stimulant și dinamic
Te încurajăm să începi chiar acum procesul de aplicare! Poți face acest pas direct din anunț.
Despre noi:
Alber Holding este un grup de dezvoltatori imobiliari care are în portofoliu mai multe ansambluri rezidențiale în Timișoara (City of Mara, Nord One, Vivalia, Cartierul Vienez și Nordic Residence Park), Cluj-Napoca, Brașov (Alphaville), Arad (Via Carmina, Romana Residence, Imotrust) și Oradea.
În anul 2024 Alber Holding sărbătorește 30 de ani de activitate pe piața din România. Atingem cu această ocazie o etapă importantă în activitatea noastră principală de azi și anume avem 8000 de apartamente care se predau clienților, creând comunități unite în orașele în care dezvoltăm proiecte. Considerăm că prin rezultatele obținute și prin cultura organizațională reflectăm valoarea noastră țintă: excelența.